środa, 18 maja 2011

Jak kupiłem najtańsze OC w Rzeszowie

Jestem rodowitym Rzeszowianinem. Kocham to rewelacyjne oraz piękne miasto. Lubię odwiedzać jego zabytkowe budowle przechadzając się w niedzielne południa koło Starego Miasta, Zamku, lub Teatru Siemaszkowej. Nawet jeśli nie mam chwili na długie spacery z żoną, to przyjemnie podziwiać te oraz inne wspaniałe budowle choćby z okien auta.


A propos samochodów, ostatnio zbliżał się koniec mojego ubezpieczenia OC. Jednak z opowiadań znajomych wiedziałem, iż mój ówczesny zakład ubezpieczeniowy nie oferował mi wcale najatrakcyjniejszych stawek. Na początku nie wierzyłem historiom o niskich kosztach tego obowiązkowego ubezpieczenia, ale znajomy poradził mi, iż własnoręcznie mogę sprawdzić jakie składki oferują różne zakłady za swoje ubezpieczenia. Rzeszów co prawda ma wiele agencji asekuracyjnych, ale nie o nie tu chodziło, miast tego wykorzystać miałem kalkulator ubezpieczenia. Wklepałem zatem w przeglądarce sieciowej hasło „ubezpieczenia OC Rzeszów” i szybko odnalazłem szukaną aplikację. Po wypełnieniu paru niewielkich formularzy, na ekranie mojego komputera ukazało się podsumowanie oferowanych mi stawek kilkunastu najważniejszych towarzystw asekuracyjnych w Polsce.

Ku mojemu zdziwieniu okazało się, iż rzeczywiście różnice cenowe pomiędzy moim dotychczasowym ubezpieczycielem, a najlepszą stawką zaoferowaną przez kalkulator była niemal dwukrotna. Po wybraniu najtańszego towarzystwa szybko uzupełniłem dane osobowe i polisa była już moja. Bardzo się cieszę, iż wykorzystałem kalkulator ubezpieczenia, dzięki niemu zaoszczędziłem sporo pieniędzy oraz czasu kupując najtańsze OC, polecam go gorąco każdemu kierowcy z Rzeszowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz