Link 4 - jeden z ubezpieczycieli sprzedających polisy w systemie direct wyruszył z nową kampanią wizerunkową "Link4 od środka". Celem kampanii jest wykreowanie rzetelnego wizerunku i wzmocnienie atrybutów marki. Spot był realizowany w siedzibie towarzystwa na ulicy Postępu 15 w Warszawie a poza aktorami w reklamie wzięli udział również prawdziwi pracownicy Link4.
Spot trwa 45 sekund i odnosi się do poszczególnych etapów obsługi ubezpieczeń. Zaczynając od zakupu polisy, poprzez serwis, na likwidacji szkody kończąc. W materiale pojawia się charakterystyczny dla firmy motyw scenograficzny – krzesła w kształcie czwórek, będące elementem brandingu Link4. Spot odnosi się również do przynależności firmy do międzynarodowej grupy RSA.
Reklamy są emitowane na pierwszym miejscu w wybranych blokach reklamowych na antenie TVN 24 i TVN CNBC.
Szczerze powiedziawszy do mnie ten spot nie trafia, ale to tylko moja subiektywna ocena :)
Nie kojarzę czy kiedyś miałam ubezpieczenie w tej firmie, ale może w przyszłości się przytrafi. Muszę przyznać, że dzięki lekturze z https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/#kotwica2 już teraz dokładnie wiem jak mogę znaleźć najtańsze ubezpieczenie OC w sieci.
OdpowiedzUsuń